Dlktpl İkiz gebeyim serklajlıyım kızlar kasılmalarım için adalat kullanıyorum sabah pembe yapıskan akıntı gördüm çamasırımda dr a gideceğim bu nişan mı dikişlerim mi patladı acaba? Korkuyorum tecrübeli amneler hemen doğum olur mu acaba?
Kubrabulutt31 Dlktpl kaç haftalıktınız canım allah yardımcın olsun sağ salim hayırlı zamanda doğsunlar inş
ikibebekannesi Dlktpl benim nişan aynı şekildeydi canım ama suyunun da gelmesi lazım nişanla birlikte 🤷♀️Serklaj ne demek bilmiyorum ama
Dlktpl Nasippp bır bebegn suyu cok azmıs dıkıs patlmak üzere gelen nısanmıs Cumartesi bakıp kotuuse durum doguma alacak
Nasippp Dlktpl yaa canım benim inş iyi olacaklar peki suyu İÇİN bişey yapılamıyor mu ki. Ciğer geliştirici iğne falan vurundun mu?
Dlktpl Nasippp cıger gelıstırıcıyı 25 27 de vuruldum 4 kez cnm havuc suyu ıcıyorım sımdı su ıcın ama asada baskı hıssedıyorum cok
Nasippp Dlktpl inş sağlıcakla doğacaklar SIM sıkı tutunacaklar canım 🤲🏻 Baskı aceba enfeksiyon İLE alakalı mı? Bol su iç
Nasippp Dlktpl allah yardımcınız olsun canım ya inş hayırlı güzel haberlerini de paylaşırsın bizimle allaha emanet olun🤲🏻