Günaydınnn kızlar dondurulmuş transferim oldu bugün 9.gün adetime 4 gün var. Dayanamadım biraz önce erken gebelik testi yaptım. Silik çizgi çıktı. Ama kullandığım ilaçlar etki eder mi?? (kan sulandırıcı hap ve iğne, progestan iğnesi ve fitili, östrojen hapı, duphaston)