Ozlem_20 günaydın. 4.hayımıza girdik. Sabah bulantılarım başladı. 6 dan beri ayaktayım hiç halim yok. Güzel gidiyor herşey derken bulantı başladı. Kreker falan atıştırıyorum ama fayda etmiyor. Ne yapicam bilmiyorum. Yiyip yatıyorum. Sabah öğürtü ile uyanıyorum. Deli gibi evin içinde dolanıyorum şuan. Midem berbat