Arkadaşlar şuan 17.haftamdayım. ilk başlarda biraz bulandım oldu ama çok değildi. Sonra geçti yani ilk 3 ayı rahat geçirdim. 2 gündür sabah 5 gibi midemde yanma - bulantı oluyor. Akşam 6 gibi yemek yeriz sonra da acıkmıyorum. Zaten 10 gibi yatıyorum. Ama sanırım acıkıyorum o yüzden bulantı oluyor. Birşeyler atıştırıyorum uyandığımda ama midem yanmaya devam ediyor. En basiti çubuk keeler. Sonra yatıyorum uyumaya çalışıyorum. 8 gibi uyanıyorum bulantı ile, yiyip yatınca daha çok midem bulanıyor. Gece uyandığınızda siz neler yiyiyorsunuz yyada akşam yatmadan mı yersiniz? Ne yapacağımı şaşırdım😔bu arada tatlı yiyemiyorum. Ekşi ve tuzlu. Naneli şeker de yiyiyorum, olips mini minta. Gündüzleri iyi geliyor ama gece değil.