Nurunsl Kızlar 20 haftalık hamileyim bu saatte yazıyorum sabaha doğru uyuyamadım kolumda uyuşma var. Sizde de oldu mu 😕 çok rahatsız edici
Rukiye58 Nurunsl bende uyuyamıyorum şuan uyuşma yok ama uyuduğum zaman el ayak bileklerimde inanılmaz ağrım var nasıl geçicek bilmiyorum
Ankakusu35 Nurunsl 37 haftada başladı bende her iki elde kola yayılan bir de herheve aynı saatte başlıyo uyuşmaya ağrıyla uyanıyorum doktor sinir sıkışması geçicek doğumdan sonra dedi:(
Tevhidehli1 Esselamualeykum benim en başından beri var öyle ki beni uyutmuyor dakikalarca masaj yapıyorum zar zor uyuyorum sol kolum özellikle
Nurunsl Tevhidehli1 offf çok rahatsız edici sağ kolum benmde nası geçecek bilmiyorum doktora yazdım bakalm :(
Tevhidehli1 Nurunsl Doktorunuzun tavsiyelerini ya da neden olurmuş bizimle de paylaşırsanız çok dua ederim 💐🤲🏻
Rukiye58 Nurunsl doğrudur çok zor gerçekten doğuma az kaldı inşalalh geçer uyku falan kalmadı uyumaya korkar oldum😒
07elf Nurunsl 18. Haftadan beri aynı sıkıntıyı yaşıyorum şuan 25. Haftadayım. Sinir sıkışması olmuş yapıcak bişey yok dedi doktorum. Doğumdan sonra geçer dedi. Her gece oluyo uyutmuyo ama elden de bişey gelmiyo malesef 😶
Gulsum2020 Benim bacağımda uyuşma kramp oluyordu.Doktorum magnezyum verdi geçti çok şükür.Başka bir problem yoksa magnezyum kullanabilirsiniz.
Gulsum2020 Nurunsl kullandım canm bir kutu bitirdim.Birkaç tane içince etkisi fark ediliyor.Çok faydasını gördüm ben.