39+2 haftamdayım kızlar normalde cuma günü doktorum nöbetçiymiş sabahtan çağırdı beni sanırım doğumumu başlatıcak. Şimdi lavobaya gittiğimde küçük abdestimden sonra peçeteye pembe leke geldi. Ondan öncesinde adet ağrısı gibi ağrım vardı hala da devam ediyor. Bu nişan dedikleri olay illa sümüksü akıntı şeklinde mi oluyor yoksa benim gibi pembe leke de gelen oluyor mu ?