Smyra-06 Merhaba hanımlar ayın 8 inde belden uyuşturmali sezeryan oldum sorum şu ki uzanıyorum ama geri kalkamıyorum nerdeyse belim kitleniyor çok ağrıyor çok zorlanıyorum geçici bir şey mi bu acaba ?
Buse0770 Evet normal gecicektir beline destek olarak sarabilirsn veya korse kullanabilirsin ama carsafla sarmani tavsiye ederim