Selam kızlar 33. Haftadayız. Bir önceki kontrolde başının yukarıda olduğunu öğrendik. Şimdi ise yan duruyor. Bu durumu yaşayan oldu mu aranızda? Son dakika dönen bebekler için de geçerli. Bir de doktorum sezeryan olursa 37-38 gibi alırım dedi. Neden 40. Haftada almıyor