Kızlar 34+1deyim.yakşalşık iki saattir sancı çekiyorum. Kasıklarıma karnımın altında sancı var. Otururken zorlanıyorum. İğne batıyor sanki arada. Makat kısmıma agrı giriyor. Belim çok kötü bacaklarım agrıyor adet sancısı gibi. Doğum belirtisi mi acaba? Evde yalnızım ne yapacağımı bilemedim