kizlar gittim dr korkulcak bisey yok kese iyi bebek iyi durumda dedi zorlanmadan kaynakli olabilir önlem amacli yinede 1 igne verivem dedi her gelen lekede telaş yapma dedi dusuk parca parca ve adet kani gibi olur icini ferah tut dedi cok aukur alllahima tesekkkur ederim size canlarjm