Canan123 Bak sana arkadaşımın başından geçenleri anlatacağım, adeti gecikmiş ve doktora gidiyor acaba hamilemiyim diye doktor kanına bakıyor ve kanında çıkmıyor sonra tarlusal veriyor kız bi kutuyu bitirmesine rağmen gene adet olmadı tekrar bi kutu daha alıp adet söktürücü içiyor ve gene adet olmuyor, doktora gitti gene kan verdi gene kanında çıkmadı bi şey gebelik yok gözüküyor ve en sonunda bi bakılar ki kese oluşmuş …. Kanında çıkmadı ama ! Doktorlara ben hamileyim dedi ama doktorlar inanmadı . Sonra kese göründü … peki sonra ne oldu biliyor musun? Kesesi görününce de bu sefer sen 2 kutu adet söktürücü içtin umut etme kesin düşer dediler … Ve aylarca kız ha düştü ha düşecek neler yaşadı . Elhamdulillah şuan 5 ayını doldurdu sanırım … bekle henüz değil çok erken bi hafta daha geçsin en azından gerekirse özele bir git kese kontrolü yapsınlar ama en azından 2 hafta bekle toplamda çünkü yerleşme zamanı oluyor o Arada bilinmiyor . Zaten bi hafta daha geç adet olsan pek bi şey olmuyor ben 40 gün adet olmadım o sıra da da umreye gidecektik doktor tarlusal verdi bana da bende oraya gideceğim diye adet söktürücü içmedim hiç bi şey olmadı ama senin daha çok erken bekle 🌷