Papatya13371 Merhaba 8. Haftam ve wbc değerim yüksek çıkmış kanda enfeksiyon anlamına geliyormuş böyle birsey yaşayan varmi???
babysevgi Papatya13371 normlde evt öyle demek ama hamilelikte birlikte artıyor norml yani yınede dr unuza danışın