37+3 ara ara yalanci sancilarim oluyor dun baya bi belim agridi cok afedersiniz vajinama sanki bicak saplanir gibi bir anda aci mi desem sanci gibi mi desem bilemedim o tarz birsey saplaniyor sanki ama nişanim falan da gelmedi doktorum halbuki yarin gelae bile sasirma kanala girmeye baslamis demisti oysaki 😁 gerci sezeryan olcak bizimki ama keske diyorum ani sancim gelsede seseryan olmaktan kurtulsam bi anda dogursam diyorum 😁