Agrilari geçene kadar silikon meme ucuyla emzirsin. Hem içinde süt birikiyor o süt memeyi iyileştirir çünkü antibakteriyel özelliği var. Ben kızımı ilk ay emzirirken kafamı duvarlara vurasım gelirdi sancılardan. Ama bu şekilde bir hafta bile sürmedi iyileşmesi ve bebeğimi de emzirmiş oldum.