Mervedayi canım 3,5 çok yüksek değil hormonlar son ayda gene dengesizleşebilir ben tiroit ameliyatı oldum tiroit bezlerim alındı şuan ilaçla hormon alıyorum ölene kadar ilaca bağımlıyım yani 😬 gebeliğimin ilk haftalarında değerim 27 ye kadar çıkmıştı ilaç dozunu arttırarak düşürdük daha son bir aydır falan 1 küsürlerde kadın doğumcum bebeği etkileyen değerlerin t3-t4 değerleri olduğunu söyledi tsh sadece senin hormonun dedi hiç bir sıkıntı yaşamadım çok şükür ki genel cerrah doktorum da başta söylemişti bunu şuan 31+6 haftalığım bebeğimde sağlıklı çok şükür endişelenme dahiliyeye git düşük dozda ilaç verir 1 lere düşer değerin merak etme bu konu da çok araştırma yaptım tecrübeli olarak söylüyorum