tugba_010 Kızlar ben 2. bebeğime hamileyim 18 haftadayız pazartesi doktor kontrolümüz vardı herşey yolunda çok şükür ama ben daha hissetmiyorum :( siz kaçıncı haftada hissettiniz ?
Ozdmrkbraa tugba_010 16.haftam da ilk suyun içinde kaymasını hissettim ama 10.hafta da seyirmesini hissetmiştim 🥰
Birfincankahve tugba_010 içinizi ferah tutun benim de oğlum olucak ve 16ci haftamda ufak ufak hissetmeye başladım, genel de de zaten bazı anneler 20 ci haftadan sonra da hissedebiliyomuş.
91ARIN91ASK tugba_010 bende 19. Haftadayım hissetmiyorum ben de mi sorun var diye ağlıyorum üzülüyorum 😊
Ozdmrkbraa tugba_010 ilk bebeğim erkek 🤭🥰 normalde ilk bebekler bu kadar erken hissedilmez derler doktora emin olmak için sordum senin oğlan pek bi tez canlı dedi 😍
Neslihankk tugba_010 Benimde 2.oğlum olucak kuzum bende 17.haftada hafif kıpırtı olarak hissetmeye başlamıştım simdi 26+4olduk kıpır kıpır hic durmuyo fazla hareketli olucak galiba 🤭💙 doktorlar 20.haftaya kadar hissetmeseniz de normal karsilaniyo 24de bile hissedemeyen varmış çünkü
EB1661 tugba_010 19+4 2 gün sonra 20 olcak ama ben hala hissetmedim 😔 hayırlısıyla hecanla bekliyorum
ecembugra53 tugba_010 24. Haftaya kadar hissetmeyen cok normal baxı kişilerin karın yağları vE kasları fazla olıyor ondan hissedilmıyor canım
d190516 tugba_010 valla ilk oğlumda da ikinci oğlumda da hissettiğimde hemen hemen 20 haftalıktım 🤷♀️
Ilknur74 19 da hissetmeye başladım seyirme şeklinde önceden hisettiğimi sanmıştım doktorum hissedemessiniz o gaz dedi şimdi farkediyorum
Laylaaaa121212 Bana bugun 3 nokta görüyorum kız dediler ama erkek bebeğe hamile arkadaşımada 3nokta görüyorum erkek demişler kafam karıştı???