S1demir ggmom 38de gittim hala dönmemişti cuma günü 39 oluyoruz tekrar gideceğim bakalım dönmüş mü ama hareketleri değişti sanki dönmüş gibi hissediyorum hayırlısı dönmediyse 39+5 te sezaryenle alırım dedi doktorum
Enre ggmom 35te gittiğimde dönmemişti 37de gittim yani 3gun önce dönmüş dedi bekliyoruz şimdi bakalım
S1demir ggmom gırgır yap dedi doktorum evde emekledim sürekli bakalım yarın kontrolüm var dönmüş mü göreceğiz aksi kızımı
Enre ggmom hayır 2 yaşında oğlum var sürekli onun peşindeyim en iyi spor ve egzersiz o benim için çünkü çok hareketli bi çocuk sürekli koşturuyor beni arkasından 😂
busratunk5 ggmom ayaklarımı kanepeye koydum vücudumu aşagı sallandırdım genede dönmedi. Bebek büyüdü ve hareket alanı daraldı artık dönmez seninkinde. Çok nadir belki kendi sancısı olursa sancıyla döneblir yoksa şansın yok
Linasmommy ggmom bizimki de ilk baştan beri ters 34+3 olduk hala aynı pozisyonda ilk doğumum normal sanırsam bu sezeryan olacak döneceğini pek sanmıyorum 😏
ggmom Linasmommy benim de bastan beri ters ilk dogum ama 2. Olsa raziyim araya cok zaman koymak istemiyoruz çünkü
ggmom busratunk5 ben de yapıyorum onu ya beynim yaniuor 😄ama ben de oyleymisim annem dogum zamani döndün dedi tek umudum bu artik 🙃