Nidaabaserr Oznur8990 neden 37 de ? Normalde 38 i beklemiyorlar mı ? Meraktan soruyorum yanlış anlamayın lütfen 🌸
Oznur8990 Nidaabaserr suyumuz az oldugu icim maalesef 😔 bu haftalari görebildiğimiz icin cok mutluyum insallah saglikla gelirler
Esmaemir17 ilkbebekk Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah.Bizim günümüz geçiyor ama gelmek nedir bilmiyor benim oğlan 😁😁