HtcGB Son 14 gün🎈Ama bel ve sırt ağrılarından duramıyorum. Hayırlısı deyip acep erken gelir mi ki diye düşünmekteyim.😬
Afife_22 ilkbebekk Aaa benimde 15ekim görünüyor sezeryan olucam bende ama daha gün vermedi doktorim sizin sezeryan olm sebebiniz nedir acaba
ilkbebekk Afife_22 nst de yüksek cıktı sancılar o yüzden birde kordonu boynunun arkasında riskli olduğu için