Sonunda Banada yazmak nasip oldu çok şükür.. 38. Haftada bebeğimi kucağıma aldım. Ters olduğu için maalesef normal doğum olmadı çok istiyordum ama hayırlısı böyleymiş sezeryan oldum. 3 Eylül perşembe günü son kontrolüme gittim ve ertesi güne doğum olacaktı. 4 Eylül sabah saat 7 de hastaneye yatışım yapıldı tahliller falan derken 12:20 de Doğuma alındım epidural yapıldı ve zerre kadar hissetmiyorsunuz bundan emin olabilirsiniz ben çok korkuyordum hatta Doğuma giderken baya bir ağladım ameliyathane ortamı beni çok geriyor ve çok fazla korkutuyordu epidural yapıldı bacaklarda ısı hissettim ve hemen uyuştu sonda takıldı 13:08 de bebeğim doğdu o güzel kokusunu içime cektim şükürler olsun. Sezeryan sonrası ağrım oldu tabiki ama dayanılmayacak kadar değildi çok şükür ben güzel atlattım bünyeyle alakalı olduğunu düşünüyorum. Doğumdan sonra saat başı 15 dk yürüdüm bol su içtim yürümek çok önemli bu süreçte. Doğumdan sonra 10 çocuğum olsa hepsini bu şekilde doğururum dedim hatta 😂 Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah tarifi olmayan anlatılmayacak yaşanacak bir duygu ❤️