Tibektas Kızlar 31+4 deyiz bugün belim çok ağrıyordu ara ara da karnım, şimdi lavaboda peceteye adet sonrası gelen kahverengi akıntı gibi bisey geldi çok korktum başına gelen var mı normal mi
Dudu2019 Tibektas doktora git canm yada kendi doktorun varsa yaz hastaneye gitmende fayda var leke geldi diyosun çünkü
Tibektas Dudu2019 eşim burda değil tek olduğum için şimdi gidemiyorum sabahı beklemem gerekiyor mecbur 😒😒
Funda007 Tibektas erkeklerde genelde olur ama ihmai etme yarın git doktoruna ayaklarınj uzat yat hemen bebege baglatma yalım bazen bebekden deilde büyüme evresi idrar enfeksion falandan da oluyor ıcını ferah tut cnm
merve90 Ben cnm 25 haftalıkken kahverengi lekelenme geldi ama su gibi akıyodu hemen doktorum hastaneye yatırdı erken doğum riskim var ilaçlarla duruo bebek sakın ihmal etme cnm
Tibektas Funda007 enfeksiyonun vardı 6 fitil kullandım 2 gün önce bitti fitilim ondan da olabilir belki dediğin gibi Çok teşekkür ederim biraz icim rahatladi