Hayat hastanesi hamit soysala gidiyordum. Doktorumdan çok ama çok memnunum fakat hastane ortamı doğum için uygun olmadığını düşünüyorum şubat ayında ablam doğum yaptı sabaha kadar donduk hastane dediğin sıcak olmalı. Ablam da hem sancı çekti sabaha kadar hem de üşüdü. Bu sebepten dolayı şimdi defalife hastanesine gitmeye karar verdim. Manolya hanım varmış herkes çok iyi olduğunu söyledi gidip onu da denemek istiyorum bakalım hayırlısı olsun. Bu arada 27.haftamdayım 😊