Merhaba arkadaşlar hamilelikte tsh hormonuna ilk üç ayda çok dikkat edilmesi gerekiyormuş bebeğin zeka gelişimi için ama her doktorun buna dikkat etmediği söyleniyor.Ben 10 haftalık hamileyim ve internetten kendim baktığımda değerim 3,6 çıkmış bunun2,5 ve altında olması gerektiğini öğrendim bununla ilgili bilgisi olan var mı