Glsah- Kızlar 25 haftalık hamileyim diş ağrısı için ağrı kesici vs kullanan var mı doktorunuza danışarak kullandınız mı
Ayseege6156 Glsah- parol ben 15+4 deyim kanal tedavsi ve dolgu yaptırdım çok kötüydüm doktorum düşük riski yoksa hiç bir sıkıntı yok işlem yaptırabilirsin dedi
Cansiin Glsah- bende şuan çekiyorum parolun hiçbi faydası yok boşa içme karanfil yağı alın aktardan bide tuz sür azcik yada sarımsak da dişine koy geçmez ama hafifletir
Ayseege6156 Glsah- parol yada minoset veriyorlar canım bunların bi zararı yok hangisi varsa iç bitane
Yelizimmmm3447 Sadece parol kullanabilirsin ama dişçiye gidebilirsin diye biliyorum yarın doktoruna danış
Glsah- Yelizimmmm3447 yarın mutlaka doktoruma söylücem ama ağrıdan duramıyorum parol inşallah iyi gelir