fosforlukalem aymacavi kanala girmeyen girmiyor moral bozmak gibi olmasın 🤦🏻♀️ benim inatçı kız suyum patladıktan sonra kanala indi zahmet edip 8 cm açılma vardı zaten
aymacavi fosforlukalem yok bence de keyiflerine kaldık zaten ama bı ihtimal bişeyler deneyeyim diyorum😂😂
aymacavi Seymamemektar hahaha😂 inşallah inerler ama hakikaten doğum esnasında indiğini de çok duydum😂
fosforlukalem aymacavi merdiven indim çıktım, yürüyüş yaptım, sıcak duş aldım, kanala insin diye rica ettim konuştum kendisiyle ama olmadı. Sancı geldi, açılma oldu yok 😅
busra2512 aymacavi ah canım benim bebeğim 28.haftada baş aşağıya dönmüştü 40+3 olmuştu kanala yerleşmedi sezaryen oldum 🤦♀️
Gnccnn aymacavi daha 2 haftanız daha var sonra bebiş haftalarını doldurmadan gelcek. Niye acele ediyorsunuz merak ettim. Bebişim kilosı mu çok
aymacavi Gnccnn açıkçası cevremdeki insanlar yüzünden stres oldum yoksa ne zaman gelmek isterse o zaman gelsin her gören senin daha karnın aşağı inmemiş kilo alacak iyice zaman geçtikçe normal doğum olmaz falan diyor psikolojik olarak etkiledi (haftasıyla uyumlu suan) :)
Gzmsydr aymacavi 38+6 yım iki gün önce doğum pozisyonundaydı bugun kontrolde dogum kanalı girmiş dedi iki günde bişe yapmadım kendi girmiş daha vaktin var girer insallah
aymacavi Seymamemektar kesinlikle.. hamileliğim boyunca hareket ederken karnımı ne zaman videoya çekmeye kalksam hareket etmeyi bıraktı, tam telefonu elimden birakiyorum yine hareket etmeye başlıyor sanki görüyor ve anliyormus gibi😂😂
Gnccnn aymacavi haa tamam o zaman. Maşallah diyelim… Allahım sağlıkla kolayca mutlu bir doğum nasip etsin size inşallah
Seymamemektar aymacavi yaaa aynısını yaşadım defalarca artıj pes ettim uzun zaman önce çekmiyorum diye 😂😂