Ceylanaydemir Arzuccnn Hiç hamile gibi hissetmiyorum desemmm 🤷♀️ O minik hareketleridr olmasa hiç bişey hissetmicem 20+3 te detaylıya girdik 430 gramdık bir hafta öndeymişiz 🥰🥰
monaroza Arzuccnn 20 hafta oldu bizim de dün gitmiştim doktora 270 gramdı ☺️ güzel gidiyo çok şükür ama dün geceden beri ara ara sağ kasığımda ağrı oluyo sanki gaz gibi hissediyorum ama anlamda veremedim pazartesi tekrar afp sonucumu almaya gidicem o zaman sorarım artık
Ysm-- Arzuccnn 21+6 🧡 kızım olcak inşallah geçen hafta detaylıya girdik sağlıklıymış ve aşırı hareketli durmadıgı için resim çekemedik 😊 dün bacak agrısı ve gaz sancısı çektim çok kötüydü.
Arzuccnn Minegkhn92 oyy maşallah canım ben daha gitmedim haftaya detaylıya gireceğim heyecanla bekliyorum :)
Arzuccnn Ceylanaydemir yaaa ben de öyleydim birden göbeğim çıktı artık hissetmeye başladım hamile olduğumu sanki biraz fazla çıktı gibi göbek 😂
Ceylanaydemir Arzuccnn İnşallah yüzünü gösterir biz yarım saatten fazla brkledik ellerini çekmediii çok merak ediyodum inat etti 😄 detaylıda görürüm diye seviniyordum
Minegkhn92 Arzuccnn bu arada bende tam 21+ 2 yim geçen hafta hitmiştim doktora o zamanın gramı öleydi 😂senin doğmda 19 20 ocakmı görünüyor 😍
Ceylanaydemir Arzuccnn benim yemek yemişim gibi duruyor bakalım ne zaman belli edecek iyice 😂 Ama kıl anneleri olarak sanslıyız şuan kocaman göbekle sıcakta dayanamazdıkk
Arzuccnn Ceylanaydemir ben de görmeyi bekliyorum ama keyfine bağlı heralde gösterirse çok merak ediyorum 😍
Arzuccnn Ceylanaydemir şu An bile bana geliyorlar sürekli sıcakta bunalıyorum klima ile aşk yaşıyorum 😂
Derya_ciwan1234 Merhaba ben eylülün 3 de olmam lazımdı ama olmadım dedim belki 8 de olurum olmadım 2 hafta önce hastaneye gıdım idrar da ihtap var dediler kan tahlilim çıkmamıştı bende öğrenmeden eve gelmiştim hamielemiyim acaba
Nurbl 20+3🥰 iki gündür belim ağrıyor dün gece de alt karnım ağrıyordı 😞 bol bol bel ağrısı çekiyorum onun dışında çok iyiz 🌸
Arzuccnn Nurbl çok şükür olmadı bel ağrısı aman dikkat et dün bende de gaz sancısı vardı baya zorladı
Pinar_00pd 21+3 olduk ama ben hala hissetmiyorum hareketlerini 😕doktor kontrolum geçen cumaydı bi sıkıntı yok çok şükür bebeğim iyi . Kızım olcak hayırlısı ❤️
Pinar_00pd Benimde 1 haftadır kasıklarımda ağrı var enfeksiyon sanırım bi doktora gitmeyi düşünüyorum 🤔