Dünden beri ara ara sancı vuruyor çoğunlukla da sol kasığıma vuruyordu şimdi aşağıya doğru indi . Şiddetli bir sancı yok şuan ara ara bıçak kesiyor gibi oluyor geçiyor . Doktora gitmeli miyim sabahı beklemeli miyim ne diyorsunuz sevgili Happymom ailesi ? Henüz nişan falan da görmedim