Acemianne27 Merhaba anneler 26 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ve oğluşumuz olucak İsim konusunda eşim ile anlaşamıyoruz sizce ; yağız asaf mı - kuzey asaf mı fikirlerinizi bekliyorum ❤️
Pumpkinsugar Acemianne27 bence hangisiyle seslenecekseniz onu koyun ama kayınbaba adı filan varsa illa da yağız asaf daha tatlı bi isim kuzeye göre