Nasippp aynen bende de 4. De boş gebelik olmuştu bebek oluşmamıştı. Sonra kızımı aldım kucağıma Allahın izniyle 🙏hep kendimi rahatlatmaya çalıştım ama hiç olumsuz düşünmedim sizde öyle yapın baya faydası oluyor. Allahım sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏