kadeerrr canım ben sırt üstü yüzüstü nasıl rahatsam öyle yatıyorum, 6.aya kadar bunun hiçbir önemi yok. Tadını çıkar sonra zaten yatamayacağız😂😂 bu arada bunu doktor söyledi, 6.aya kadar istediğin gibi yatabilirsin. Sonrasında sırt üstü yatmamaya dikkat etmek zorundayız.