Benimde idrar yolu enfeksiyonum var kanda da çıktı hatta bu benim ateşimi çıkarıyor o yüzden iki kez covit testi oldum enfeksiyon zararlı erken Doğum riski oluyor tedavi olmak lazım ihmal etme canım lökosit fazla yüksek çıkmış bana en son doktorum 1000lik antibiyotik verdi şuan onu kullanıyorum söküyor gibi iki gün ishal oldum şuan normalim bi an önce doktora git geçmiş olsun