İyi geceler kızlar yatacakken bu ağrıyı yine hissedince yine dayanamayıp yazdım. 4. Ayımdan beri kalça ağrım vardı ama 25. Haftadan beri düz bi şekilde oturamıyorum bile kuyruk sokumum okadar çok ağrıyorki sanki bişey saplanıyor dimdik oturamıyorum kalçamın üzerine. Aynı durumu yaşayanlar var mı?nasıl geçer bu şey ya? Doğumdan sonra kalmıyordur inşallah 😪😪😪