12+2 hamileyim. 8ci haftadan beri Prilam DR ile yaşıyorum resmen🤦🏻♀️ Eğer prilam içmezsem suyu bile kusuyorum. Ama bir taraftan da bebeğime zarar vereceğinden korkuyorum. Bazı günler kasıtlı olarak Prilam içmiyorum ama bu sefer de halsizlikten titriyorum. Bazılari diyor kullan, bazıları diyor kullanma. Ne yapacağımı şaşırdım. Bilgisi olanlardan tavsiye almak istiyorum.