esraguul Sabah saat sekizde yatisimiz var 39+3 olduk belden uyuşmalı sezeryan olcaz. Cok korkuyorum ama rahat olmaya çalışıyorum dualarınızı esirgemeyin. ❤
Sahrammm esraguul rabbim sağlıkla huzurla kavuştursun kuzum 😇 ne mutlu sana 😍 hiç korkma yasinini oku duanı et rabbim yanında olsun inşallah 🤲 güzel düşün bebeğine sarılacağın anı düşün hangi psikoloji ile girersen öyle çıkıyorsun 😇
asiltosumm35 esraguul Allahim bir avazda dogurmayi nasip etsin canim. Sezeryan oldugun icin Allahim kurtarsin 😍🙏 insallah cok guzel gecer bebisini sag saglim alirsin kucagina. Bende sezeryan olmak istiuorum ve cok korkuyorum tecrubelerini yazarsan cok sevinirim
erdl1997 esraguul bısey sorucam bnde haftaya carsamba olucam o zamn 38 haftalık oluyo sezaryan olucam ılk cocugum sezaryandı. benımkı cok mu erken sen alıcaklar