Arkadaşlar ben ilk hamileligimde 6haftalik hamileydim bende herkes folik asit kullaniyor diye Bende 400mg lik folik asiti kullanmaya başladım ve kullanmaya başladıktan 3 4gun sonra kanamam oldu düşük olmuş
Sizce folik asit yuzundemi düştü
Herkes öyle diyor