Kızlar akşam olunca bir ağırlık çöküyor üstüme çok kötü . Sanki 2 / 3 tabak yemek yemişim gibi çatlicak dereceye geliyorum iki gündür Ama alakası yok toplasan 1 tabak etmez … Birşey yiyemiyorum yiyince fenalık basıyor hareket bile etmeye üşeniyorum 29+1 olucam yarım saat sonra sadece ( 8 ) kilo almışım Bu zamana kadar . su içsem bile aynı sorunu yaşıyorum ben napıcam ??? ne içsem geçer bu durum ???