Eveeettt o büyük gün gelir mi derken geldi banadaaa🥰
burda uzun uzun doğum hikayeleri okumayı çok severdim o yüzden uzun ve detaylı tutucam baştan söyleyim🐣
07.09 tarihin de devlet hastanesinde kontrolüm vardı. Hem özelde hem devlette takipliydim ben. Nstye girdim vs. Doktor usgye aldı 39+4 çıkması gereken haftam da karın çevresi 36+4 ile uyumlu ölçüldü ve kilo alımı durmuştu. Acil olarak SGA hastasi diyerek yatışım yapıldı ve Yukarı çıktım. Direk açılmaya baktılar iki defa ve sabah sancılar 9 falan çıkarken fitilden sonra 30-40 arası oldu. Neyse o gün acil denmesine rağmen ertesi gün sabaha kadar 2 saatte bir nst ye bağladım sancılar 60 oldu sonra 80 ertesi gün 6 gibi 100 e çıktı ama hala kimse birşey yapmıyor. Açılmaya bakıyorlar ama bildiğiniz can çekişiyorum ve kimsenin umrunda değil deli gibi canımı yakıyorlar. O gün zaten nst de kalp atışı hiç beğenilmedi sürekli yat yat kalk ama artık canım gerçekten yanmaya başladı. Devlet hastanesi tabi doğru düzgün bilgi bile vermediler bakıp bakıp gidiyorlar. Tekrar Yukarı çıkardılar beni doğumu hala başlatmıyorlar sadece fitil koy bekle. Zaten durum sıkıntı öyle beklettiler beni. En son benimkiler geldi indim doktorların yanına hepsine birden siz napıyorsunuz diye bi başladım çıkışımı verin gidicem diye bitirdim. O ara kuşum hep tartışmayla geçti zaten.
hastsneden çıktım özeldeki doktorumu aradım durumu söyledim acil geliyorum dedim haberiniz olsun dedim. Gider gitmez beni görünce sakinleştirmeye çalıştı saolsun en son devlette çekilen nstyi gösterdim oda kızdı nasıl böyle bekletiyolar diye. Hemen usg ye aldı baktı dedi 3-4 cm açılman vardır senin normal deneyelim dedi. Asla dedim beni sezeryana alın diye rica ettim. Doktorum o halimi görünce ısrar bile etmedi. Ben sancı için de Yukarı çıktım üzerim değişti hemen nst bağlandı tine aynı kalp atışı sıkıntı çıkıyor. Ameliyata indim beni sakinleştirdiler gırgır şamata rahatladım spinal sezeryan oldum. Hangi ara bebek çıktı ben dikildim anlamadım bile bebişimi gösterdiler bitene kadar sürekli sohbet hali saolsunlar. O gergin Halimden eser kalmadı. Bebişim benden önce babasının annemlerin yanına çıktı tabi herkes salya sümük ben çıktım öyle görünce herkesi başladım ağlamaya 😂 hemşireler falan çok yardımcı oldular. 1-2 saate uyuşukluğum geçti ama agrım olmadı yine. 13:40 da bebişim dogdu. Akşam 8:30da sontayı çıkarıp yürütmek için geldi hemşirem. Çok korktum o an ama şükür sıkıntısız kalktım sonra zaten yatmadım sık sık eşimlede yürüdüm. Gaz çıkaramadım o gün tabi. Gece birden ağrıya uyandım sol kısım boynumdan asagıya kadar sanki felç geçiriyor gibi oldu hemen hemşireyi çağırdık bu gaz sancısı dedi agrı kesici yaptı ama yürüyüp gazını çıkarmalısın dedi de bela kalktım ama yürüdükçe geçti agrım kalmadı sonra bitter çikolata ve Türk kahvesi içince gazımı çıkardım. Hemde 3 kez zorlanmadan😂
çocuk doktoru kendi doktorum sürekli kontrole geldiler taburcu işlemleri halloldu derken evimize geldik. Yani işin sonucu durumunuz varsa kesinlikle özeli seçin. Benim bebeğim minyon olmasına rağmen 2.800 normal yapabilecekken bile sırf bana yaşattıkları yüzünden sezeryan istedim. Gerçi oda hiç zor olmadı benim için çok rAhattım. Eve geldim lavaboya da çıktım duş da aldım agrım da yok çok şükür 🤲🏻
Biz oğlumla kavuştuk darısı size olsun hayırlı doğumlarınız olsun.
ha şöyle bi gerçek var ister sezeryan ister normal ne çekerseniz cekin filmin sonu güzel bitiyor değdi diyorsun 🥰 baktıkça kokladıkça acı kalmıyor hiç 🤲🏻