Canım benimde öyle oldu.33 haftalık gittim 1750 gr civarında dedi.Ama bende aşırı bir iştahsızlık var.Kendime çeki düzen verdim.Yumurta peynir süt pekmez ceviz ve et düzenli yemeye çalışıyorum 1 haftadır.Haftaya tekrar gideceğiz inşallah kilo alır bebişim.çok üzülüyorum😕