Sen1meleksin Kızlar doktorum bugün bi krem dedi baktım cokda memnuniyet yok ve aşırı pahalı bişey bide ben açıkcası krem tarzı bişey kullanmak istemiyorum hani bitkisel yağlar taraftarıyım cokda araştırdım yakın arkadaşımda hamileydi aynı böle düşünüyordu oda badem yağı vazelin ve zeytin yağı kullandı hiç catlağı olmadı az bişey vardı izide kalmadı onun bende o şekilde düşünüyorum annemde vazelin kullanmış direk onu tavsiye etti oda zaten doktorda onayladı size fikir olabileceğini düşündüm yine kendinizde araştırın düşünürseniz.
Elfynsmr Sen1meleksin vazelin petrol artığı olan bir madde hamileyken kullanılması ne kadar doğru olur ki 🤔 bende duydumd sonra dedim petrol atığı şeyi bile bile vücuduma süremem çatlamak daha iyi benim düşüncem tabi 🤷🏼♀️
Babyy1S Sen1meleksin bende organik zeytin yağ kullanıyorum hiç çatlamadım diğer kremlerde güzel işe yariyor fakat rikse atmaya ne gerek var ya çatlarsam dedim ve güreşe gider gibi yağlanıyorum 😂
Esra1702 Biolog leke kremi var belki duymuşsunuzdur çok güzel hem lekelere hem hamilelik çatlaklarına düzenli kullanımda birebir iyi geliyor çokça da kullanılan bir ürün isterseniz sizlerde araştırıp bakıp kullanabilirsiniz 😍
Elser Ben 5.aydan beri Lierac kullanıyorum yağlı his birakmıyor hemde çok güzel yumuşatıyor.Tavsiye ederim👍🏻
Havvaozgur Elser Bende 5. Ayda lieraca başlamak istiyorum çok fazla beğenisi var memnun musun canim sen
bkaya Hindistan cevizi yagı kullanıyorum bedenime saçıma yüzüme her yerime rahatlıkla kullanabiliyorum.
Sibush Hamileligimin basindan bu yana Lierac kullaniyorum, arada Bio-oil. Toplam 400 lira harcamisimdir ikisine. Risk almaya gerek yok😅 catlayip tuh demek istemedim, bu sekilde catlarsam da en azindan elimden geleni yaptim diyecegim.
Elser Havvaozgur valla ben memnunum sadece onu kulladım şuan 8 aylığım pek bir çatlağım yok.Ama çatlak cilt yapısı ile de ilgili bunu da göz önünde bulundurun
Yenianne-20 Beyis aynen öyle bende iptal oldum 🤭 birden hızlı şekilde kilo alınıyor vücut ne sürerseniz sürün çatlıyor maalesef. Şuan 37. Haftadayim karnımdaki çatlakların acısını alsın diye nemlendirici sürüyorum elden başka bişey gelmiyor 😁😁
Beyis Yenianne-20 bende 34deyim doktor anca lazerle geçer çatlaklar arayı uzun tutmazsan dedi ama lazer yaptırsam tekrar hamile kalınca yine olur 🤔
Sen1meleksin Ipek0z evet dediğiniz doğru vazelinde o durum var bide var ya hamilelikten dolayı sanırım bende karın bölgemde kıllanma oldu daha cok olur mu ki bilemedim
Ipek0z Sen1meleksin evet kıl köklerini besleyebilir. Ama kıla çare var ağda epilasyon halledilir ama çatlağa çare yokk o yüzden ben de kullanabilirim vazelin 😅