Eda-gnbkn Yaşayan var mi kızlar 23 haftanın içindeyiz önceden hiç olmazdı bu aralar oluyor birde bebeğinin başı aşağıda olan var Mı bu aylarda
tugcekrkll Eda-gnbkn hemen hemen o haftalardan beri duruşu öyle baş aşağı pozisyondaydı ama korkulacak bişey yoktu
giyus06 bende 20 haftalık hamileyim canm benmde olmuyodu korktum doktoruma gittim muane etti enfeksiyon cıktı ondan sızlıyomus ama sende yinede bi git derim
Eda-gnbkn tugcekrkll öyle mi peki rahatsız oluyor musunuz mesela ben yürüyüş yapıyorum acaba zararı olur mu
tugcekrkll Eda-gnbkn hiç bi sıkıntı yaşamadım canım şimdiye kadar 28+1 iz yürüyüş yaptığımda filan da rahatsız etmiyo doktora sorduğumda da sıkıntılı durum değil daha çok değişir duruşu dedi aksi bişey demedi yani endişelenmeyin