tubatayfun Arkadaslar artik tartismayin herkes hamile hamilelik hormonu tavan yapiyo kimisinde sinir kimisinde duygusal kimisinde mutluluk etkisi yapiyor artik tartismayin acilan postlar hosunuza gitmiyorsa okumayin Ben artik yoruldum burda tartisanlardan
Eebbrruu tubatayfun benim tek kizdgim konu isim önerilerinde acilllll kelimesini eklemeleri. Acil bebeğime isim ne demek oluyor. Bunlar yüzünden onca acil rahatsızlığı olan insanlara yazilamiyor. Tamam isim onerileri olur ama başına acil yazmak çok sacma geliyor bana.
1987gokce tubatayfun çok haklısın canım. Ben tartisma olan posta girip bakıyorum ve hemen uzaklaşıyorum. Karşındakine sana göre olan doğruyu diretme diye bişey var maalesef. Olabilir diyip kimse geçmiyo. Doğrusakta normallessek 😊
tubatayfun Eebbrruu evet haklisin acil acil durumlar icin kulanilmali kurallarda da yaziyor kimse takmiyor
Eebbrruu tubatayfun başına acil yazınca gercekten sinir oluyorum yani kiziyorum. Acil bi durum degil yani isim konusu saçma gliyor bana. O yüzden öyle acil isim postlu konulara da yorum yapmıyorum o kdr sorunu sıkıntısı olan insanlar varken bnce gereksiz yani
Eebbrruu tubatayfun bide şeker yüklemesi. Doktor seker yüklemesi yaptr demiş ama gelip buraya soruyor. Sncta dktrun önermiş öyle uygun görmüş ki yaptır dyor yani. Yaptırmalı miyim yaptırmamali miyim diye sormak gerçekten scma.
tubatayfun 1987gokce aynen bende oyle yapiyorum yada normal yazimi yazip cikiyorum demi dogursakda hormonlar duzelse 😊😊
tubatayfun Eebbrruu evet boyle durumlarda yardimci adminier el atip basligi deyistiriyorlar tabiki hepsine yetisemiyorlar
tubatayfun Eebbrruu ben bazen o konuda cok cevap vermek istiyorum ama banada ters cevap verip ucusurlar diye yazmiyorum