Kızlar saglık olacağına gebelik için kayıt yaptırdım tahlil vs ne yapılıyorsa bilgilerimi alıp size ben aşı günlerini mesaj atacağım program yapıp dendi. şuan 12+2 ne arayan var ne soran.. Sizde nasıl oldu? Yada nasıl ilerliyor bu süreç bahsedermisiniz