duygush Hayırlı akşamlar hanımlar, 6 aylık hamileyim, ½ gündür bebeğimin hareketlerini çok yavaş hissediyorum yani ilk hissettiğim zamanlar daha güçlü hissediyordum şu an çok hafif, sebebi ne olabilir acaba böyle bir şey yaşayan oldu mu hiç?
Hsbtlc duygush bende 26 haftalık hamileyim 1 haftadır falan az ve güçsüz hissediyorum hareketleri yarın kontrolüm var doktoruma sorcam bakalım
buseyusuf27 duygush normal cnm mrk etme o haftalarda yanı aylarda duzensız olur sen ⅞ aya gel ozmn durmuyo dersın 😁
Cerenck23 duygush bende 5 aylık hamileyim bi kaç hafta önce daha çok duyuyordum ama bu bi kaç gündür bende yavaş yavaş hissediyorum doktorumu aradım sordum oda bu aylarda bebek genelde uyuyor olur dedi ve içim az da olsa rahatladı gündüzleri hissetmiyorum ama bu saatlerde hiç durmuyor 🥰
61Aysen duygush kac haftasn tm olrk bnde bazn yok denilck kadr hossediyrm baznde cok oynuyo geziyo remn degisiyo bazen gobegm etrafnda bazende cok assada harekt ediyo bu haftalrda duznsiz oluyoms galiba harektlri
Smgyy Bende aynı kızlar 27+3 yavasladı gündüzleri ama ara sıra bi vuruyor canımı bile acıtıyor. Bende doktora gidince sorucam ama duydugum kadarıyla cok fazla uyuyor oluyorlarmış bide henüz yerleri daralmamış bazı hareketlerni hissetmeye bilirmişiz
Yeliz1 bende 23 haftaligim boyle alt kısımlarda pıt pıt hareket hissediyorum özellikle geceleri gündüz bende hissedemiyorum
61Aysen Yeliz1 bnmde ole banz gobegn orda hrekt ediyo ama baznde cok assalrda suan bile assalrda geziyo 😊 gundz biz harekr ettigmz icn amniyon sivisi sallaniyo ve bu onu rahatlatip uyutuyoms geceleride biz harektsz kalinca o uyaniyoms o yuzdn bnde hep geceleri hissediyrm gundzde uzandgm zamnlr arada pit pit vuruyo ama aksmlri remsmn bi yandn dier yana geciyo gezintisni izliyorm bazn tlfna cekiyrm
A_ys6604 duygush bende 6 aylık oldum ve azdan ziyade vajinamda hissediyorum sanki.. jiletle vs temizledigimiz yer varya tam orda. Neden acaba yukarı da hissetmem gerekmiyor mu ☹️
Gunsss duygush o haftalarda çok rahat hareket ettikleri için arkalarını dönüp korkutuyor bizi minnoşlar 😊