BraDuman Bunun için doğal bi yöntem yok malesef ben hamileliğimin başından beri çekiyorum. 33. Haftadayım hala çekiyorum. Bol bol su iç biraZda olsa rahatlatır ama ilaçtan başka hiç bişey iyi gelmiyor emin olabilirsin
Sevdasoner Nurce 1 su bardağına yarım çay kaşığı ingiliz karbonat ı karıştırıp için ben en çok bunun faydasını gördüm doktorada sordum içebilirsin dedi
2prensessannesi Soguk sut anlik rahatlatiyo pesine yine ayni. Ben normalde ilac icmem ama cok yandigici icin rennie ilackullaniyorum bebege de hic bir zarari yok hatta ilacin iceriginin %75 i kalsiyumdan olusuyor o yuzden hic aci cekme kullan derim