Rabiakumcu Aranızda kullanıp faydasını gören varmı.yada suanda 32haftalık hamileyim .kullanabileçeğim krem varmı yara olamaması için .bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim 😇
ZeynepBetul Doğumdan önce kullanmadım ben. Emzirirken yara oldu ondan sonra sürdüm 2 sefer hemen iyileşti Ara ara sürüyorum yine