SmeyraA Merhaba istanbul emsey hastanesinde doğum yapan varmı? Nasıldı? İlgi alaka vs. Eşiniz refakatçi olabiliyormu sancı çekerken
Gizem0106 SmeyraA ben yaptım canım.Tabi yanında olabiliyor istersen doğumada girebiliyor.İlgi alaka çok güzel iki Doğumumuda bu hastanede yaptım
crash SmeyraA onlar öyle birşey tercih etmediler genel olarak çok memnunlardı. Ben de doktorumdan ve hasteneden memnunum. siz telefonla açıp öğrenebilirsiniz eş durumunu 🙂
GzdeZobar Emsey hastaneesinde dogum yapmadim fakat esimin akrabalari tarafi gider ordan biliyorum guzel bir hastane oldgunu 😊
SmeyraA zeyolin çok teşekkür ederim bilgi için benimde normal olacak inşaAllah girmesini istiyorum eşimin
SmeyraA Gizem0106 ne kadar güzel çok sevindim sizin adınıza da bende orda yapmayı düşünüyorum inşaAllah sizin gibi çok güzel geçer 🙂 teşekkür ederim yorumunuz için
sedaskan Ben de orda yapacagim doğumumu insallah esimin her asamada yanimda olmasini istiyorum. Doğumum Temmuz sonu gozukuyor bakalim 😊🙏