31 erken bence doğumu tetikleye bilir risk almayın kanama falan olabiliyormuş açılma olabiliyormuş yani 🤷♀️ bende kararsızım ama 37 den sonra falan yapmasına izin veririm diye düşünüyorum. Çogu kişi zaten izin vermiyor çatı muayenesine bazı doktorlar erken yapmak istiyor.