turunculuanne Cansucasalin bence kullanışlı ama alırken boyutlarına dikkat etmekte fayda var çok ufak olmasın diye, bi de çok pahalısına lüzum yok bence çünkü çok uzun süre kullanılacak bir şey değil, ama ilk aylar için baya işe yarar ürün
muhendisanne1 Cansucasalin ben gereksiz masraf olarak gördüğüm için hiç düşünmedim bile almayı :) zaten ilk zamanlar kullanabilir sonrası hep saklayacak bi dolap arayan gözler 😅
Cansucasalin ecembugra53 reflü yatağı bende düşündüm ama bebek gazla kullanamıyormus kararsız kaldım😑😑
Ipek0z Babynest elyaftan veya süngerden yapıldığı için beneğe pişik isilik falan yapıyormuş bugün öğrendim😕 ben de alacaktım ama vazgeçtim. Pamuktan yaptırayım desem o da çok ağır olur kullanışlı olmaz🙄
Cansucasalin Ipek0z pamuktan değil ise zaten bebek için iyi değildir Pamuktan oluyor diye biliyordum ben 🤔🤔 o zaman almanın bir anlamı pek de yok..☺️
Sadeceduygu bodurulku valla Kuzenim yaptırdı bebek 7 aylık hala onda yatıyor. Ama reflü yatağını 10 gün kullandı. Bebekten bebeğe değişiyor bence.
Cansucasalin turunculuanne evet bende öyle düşünüyorum benek çok fazla kullanmıyor onun yerine , beşiğin altına yumuşak yorgan vs sersek daha iyi olur bence 👼🏼
Ipek0z Cansucasalin pamuk bayağı ağır olur ya yorgandan pay biç mesela ağırdır elyafa göre. Ama bu nestler bayağı hafif oluyor ben hiç pamuğuna rastlamadım pek sağlıklı değil yani😕 ama çok kullanışlı diyorlar