Exfly Pazartesi suni sancı ile şuan 4 kg 70 Gr olan bebeğimi doğurmaya çalışacağım 🙈 korkuyorum.bu kadar kilolu olacağını düşünmedim.suni sancı ile 4 kg üstü doğum yapan anneler deneyimlerini paylaşabilir mi? Yada ne yapmalıyım?
MinikMucizem42 Exfly dua et canim hayirlisiyla kolayca dogurursun insaAllah.annem kardesimi 4.5 kilo dogurdu bi akrabamiz 5 kilo dogurdu hepside normal dogumla .Rabbim bi yolunu verir
birminikannesi Sanirim bende sali gunu suni ile dogurucam 3kilo 700 gramdi en son bakalim usg de fark olabiliyor dedi doktorum. Arkadasim 5kg dogurdu hemde normal hayirlisi😅
yakamoz Eşim 4 kg doğmuş ve kayınvalidem çok rahat bir doğum olduğunu söylüyor🤗 Allah bir avazda kurtarsın inşallah🤗
Exfly Ruya nst de sancı resmen 0 ve karnimda öyle çok düşmedi gören biraz daha var diyor.ama bebeğin plasantasi yaşlanmış ve bağırsakları hareketli
prensleriminannesii Exfly Bemde 34 deyim 3000 kilo suan normal yapmak istiyorum aöa böyle kilolu giderse sezeryan diyor doktor 😒
BurhanRabiaetin Maşallah neler yedınız özellıkle dikkat ettigini z şeyler varmı bebek gelişimi için . Alan yardımcınız olsun
Exfly BurhanRabiaetin normal hayatımda beslendigimden farklı hiçbirşey yemedim.hatta çok küstüm 9 ay. mide yanması cabası...bende saskinim bu kadar olacağını tahmin etmedik
Ruya Exfly insallh suni sancı ile hemen olur açılma. Hiç açılma yokkn nasl oluyormu sancı ile bende çok korkuyorum
MinikMucizem42 Exfly usgdeki kilo birebir ayni olmuyo.ve asil zayif bebek zor dogar derler.toplu bebek kendini daha kolay ittirirmis dogum aninda.dua edicem senin icinde.rabbim hayirlisiyla kucagina almayi nasio etsin insaAllah
tubatayfun Exfly ben 4,5 kilo dogurdum ilk oglumu suni sanciyla acilman tamamlaninca cok guzel ikinirsan cabucak gecer
Exfly Ruya bende bilmiyorum.suni sancı zor diyen de var çok zorlamayan da insandan insana degisirmis ama kendi sancimiza benzemez tabi🤔