Ozge-Akcakaya Merhaba Kızlar 21 Haftalık hamileyim ve kasıgımda şişlik vardı haftalardır, bugün kontrolümde doktoruma sordum baktı ve Kasık Fıtıgı dedi ameliyat olman gerekir dedi çok canım sıkıldı başına böyle bişey gelen var mı hamilelikte?